wtorek, 25 marca 2014

,,

(do użytku własnego: miłe rzeczy, które dziś mnie spotkały:
-pani w sklepie powiedziała, że dobrze mnie widzieć. wiem, że mówi to każdemu, ale zrobiło mi się miło, że dobrze mnie widzieć
-drzewa za oknem pokwitły tak pięknie, deszcz je zmywa, ale lśnią
-dostałam 5+ na studiach, czy tu takie oceny istnieją? trzy lata trzeba było na to czekać
-przeczytałam kilka ładnych wierszy, znalazłam dwie książki do przeczytania
-Angelika się dzisiaj tak pięknie wzruszyła, że spełni się jej marzenie, dobrze się patrzy na spełniane marzenia
-dużo chodziłam po deszczu, trochę w kółko, trochę prosto, bardzo przyjemnie)

jak przerobię zdjęcia z Londynu to się tu pojawią, już bardzo chcę znaleźć czas i to zrobić, bo to piękne dni były. tydzień temu się pakowałam. jeszcze nie wiedziałam co dobrego i złego mnie czeka.

jakaż to jest piękna piosenka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz